SOKÓŁ TARNÓW Sekcja turystyki kolarskiej Sokół Tarnów

Wyjazdy w czerwcu 2011 r.

*****

5 czerwca 2011 r. - Wschodnia Małopolska na Rowerze

W dniu tym uczestniczyliśmy w rajdzie rowerowym promującym projekt 5 lokalnych grup działania w ramach którego powstały mapy tras rowerowych. Start nastąpił z tarnowskiego Rynku - zakończenie w Rzuchowej

12 czerwca 2011 r. - Radłów- Góra Kokocz - Rymanów

W dniu 12 czerwca wyruszyliśmy z tarnowskiego Rynku na rowerową eskapadę - trasa wiodła przez Radłów gdzie widzieliśmy start do Wyścigu Karpackich Kurierów. Następnie udaliśmy się w kierunku Zalasowej i dalej na Górę Kokocz z której rozpościerają się piękne widoki we wszystkich kierunkach. Pogoda dopisała. Pierwotne plany były takie by w tym miejscu spotkać drugą naszą grupę jadącą na rowerach, która w tym czasie odwiedzała naszego kolegę Zenona Pawlika na rekonwalescencji w Rymanowie - Zdroju. Spotkanie nastąpiło jednak nieco dalej w okolicach Jodłowej. Po wspólnym odpoczynku pod przydrożną lipą nastąpił powrót do Tarnowa.

Rajd Szlakiem Architektury Drewnianej i Przemysłu Naftowego
23-26.06.2011 r.

Postanowiliśmy wyruszyć pociągiem do Przemyśla i tam rozpocząć nasz rajd. Do pokonania mieliśmy ok. 380 km Pokonywaliśmy dziennie ok 90-100 km w terenie mocno pagórkowatym. Trasa wiodła przez miejscowości: Fredropol, Posada Rybotycka, Arłamów, Ustrzyki Dolne, Czarna Górna, Lutowiska, Smolnik następnie przełomem Sanu poprzez miejscowość Chmiel, Sakowczyk do  Wołkowyji dalej Radziejowa, Baligród, Rabe, mordercza  Przełęcz Żebrak, Wola Michowa, Radoszyce, Komańcza, Czystogarb, Jaśliska, Królik Polski, Rymanów Zdrój - gdzie odwiedziliśmy naszego kolegę Zenona P. a dalej przez Wróblik Szlachecki, Haczów, Korczynę, Odrzykoń (zwiedzanie ruin zamku), Frysztak, Gogołów, Brzostek, Lubczę, Zalasową dotarliśmy do Tarnowa. Rajd trudny dał się we znaki wszystkim uczestnikom. Pogoda nie rozpieszczała. Wspaniałe widoki rekompensowały trudy wjazdów na kolejne górki.